Με χρυσό βραβείο στην κατηγορία Suppliers’ Best Brand Launch Strategy διακρίθηκε η «Χορευτή» από τη Χρυσή Ζύμη στη διοργάνωση Retail Awards.
H πίτα με «γεύση που χορεύει με την παράδοση» αναδείχθηκε πρώτη στην κατηγορία της στη μεγάλη διοργάνωση του Λιανεμπορίου και της Βιομηχανίας που πραγματοποιήθηκε στις 13 Ιουλίου, στο DriveIn Γλυφάδας.
Πρόκειται για ένα προϊόν που ξεχώρισε αμέσως και με το λανσάρισμά του κατάφερε να κερδίσει τόσο την προτίμηση των καταναλωτών όσο και την εμπιστοσύνη των λιανεμπόρων που προχώρησαν σε ευρεία τοποθέτηση όλης της γκάμας. Η συγκεκριμένη διάκριση είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς υπογραμμίζει την επικοινωνιακή στρατηγική του προϊόντος και επιβραβεύει τη δημιουργικότητα και την ομαδική δουλειά!
Η σπιτικότητα, η παράδοση και η καινοτομία αποτελούν τις θεμελιώδεις αξίες της Χρυσής Ζύμης, της πρώτης μάρκας στην ελληνική αγορά που λάνσαρε καταψυγμένες πίτες. Από τότε, έως και σήμερα, 25 χρόνια μετά, η Χρυσή Ζύμη συνεχίζει να διαφυλάσσει την ελληνική γευστική παράδοση και να δημιουργεί προϊόντα ζύμης που ξεχωρίζουν για την ποιότητα και τη γεύση τους.
Χρυσή Ζύμη. Δεν έτυχε…Πέτυχε!